Huvudstaden nästa!

Är lite så där lagom trött i kroppen efter en väldigt bra träning! Vi var banne mig inte färre än 13 pers där idag, inkl. Madde, två från U19, samt våra två mycket duktiga veteraner ;) Jag och Madde bollade så klart in (precis som på den gamla goda tiden!), och sen körde vi lite cirkelträning, servemottagning och Wash på slutet. Orkar inte förklara vad det är, men det är typ som vanligt spel, bara att man inte får poäng varje gång man egentligen gör poäng :P Kände dock att jag hade lite ont i halsen, så jag kunde inte springa under fysen. Efter ett fysmoment fick jag dessutom lite halvpanik, för jag kände verkligen hur halsen liksom krymte ihop, och det kändes tungt att andas. Usch, vad jag tycker den känslan är läskig! Jag borde egentligen ha med mig andningsmedicin (jag är ju trots allt allergiker), men man tror ju aldrig att träningen ska vara så jobbig... Det var hur som helst en ganska kul träning tycker jag allt, och jag satte både mottagningen och smascharna bra =) Så himla mycket roligare då! Dessutom var jag inte det minsta depp en enda gång ;) Framsteg!
Nu ska jag dra mig upp till mitt rum och packa; för gissa vad jag ska göra imorgon? Åka till Sthlm!! :D Jag stannar bara över en natt, men ändå! Kanonkul ;) Dock har jag lite bråttom nu, för jag vill hinna sova ordentligt. Om ni vill se lite fler bilder från gårdagen kan ni kolla min bdb!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0