Cecilia hjärta Music Factory

Ååååh! Jag bävar inför att ta studenten! Jag vill stanna kvar på MoP för alltid! Dessa underbara lokaler med 1000 mac-datorer, piano i varje klassrum, 1000 övningsrum, 1000 inspelningsrum, kök med hela skiten (inkl. chokladautomat!), alla dessa underbara soffor, fåtöljer, tavlor och människor, Olins vägg i vägg, Munken på andra sidan gatan och Skaras lilla centrum alldeles intill! <'3 Igår stannade jag, Elina och Bodil kvar ända till kvart över åtta. Tur att jag inte missade den bussen, för det var min sista hem till Falköping! Hur som helst var det sviiiinigt mysigt =) Vi pluggade en del historia (vi hade prov idag!), och så sjöng vi (i strutar som vi rullade av Musik Magasinet-tidningar) så starkt som vi bara kunde ;) Så jäääkla kul! Elina är bara för grym :D Mest sjöng vi Like a bridge over troubled water, och Elina tog sig an melodin och klämde i som bare den, medan jag och Bodil lade på varsin stämma :P Haha, det var ärligt talat helt underbart kul!
Jag älskar dessa två genomhärliga tjejer av hela mitt hjärta <3
Idag stannade jag till 17.20 på MoP. Hade egentligen tänkt göra min pianoläxa, men... det blev inte riktigt så! Jag och Johanna gick och köpte melon och pratade istället ;) När jag kom hem till Falköping traskade jag upp till 23:an, och där träffade jag de volleybollare som var hemma =) Sedan ringde Bodil och berättade att hon skrivit färdigt arret på Let it snow som vi kanske ska göra på vår julkonsert!! SEXSTÄMMIGT! Fatta kul, och fatta bra det (antagligen) kommer låta, eftersom det är allas vår älskade Bodil som gjort arret! =)
Dagens tanke är att alla borde pallra sig till Freja imorgon kl 19 för att titta på Rig b VS Rig c på tjejsidan! Ses vi där? =)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Lisa

Vi ses helt klart där!! :D

2008-10-24 @ 15:11:24
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0