Mysiga mössor

Här kommer bilder på mössorna jag köpt nyligen! Själv gillar jag pälsmössan bäst =)
Hahaha, det är förresten asroligt, för klockan jag har på mig på sista bilden är lagad! Jag har ju haft på mig den förut bara för att jag tyckt att den är snygg, men nu funkar den faktiskt ;) Jag vet inte varför, men jag finner det så himla komiskt att jag bara kan vända upp handleden för att kolla vad klockan är - haha! :P

Frisyren jag funderar på att ha på Musikfestivalen.. Fast jag ska nog ha några lockar framåt också, och så lockat lite mer nogrannt i bak :P Vi hann inte riktigt klart när vi provade bara (a)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

ser kanonsnyggt ut gumman,

speciellt pälsmössan som jag nu börjat använda flitigt ska du veta ;D <3



såg förresten det där om pengarna till soria och allt verkar stämma kanon, så jag behöver altså inte ta med mig 80 kr imorgon? <3

2008-10-20 @ 12:09:54
skrivet av: julia

du är alltid såå fin cissi<3

2008-10-20 @ 16:00:22

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0