Olins

Här följer berättelsen om fredagens Olins!
Det började på riktigt nere vid Skaras busstation. Där samlades en skara (hahahahaha) på 7 tjejer alltefter att alla anlände med sina bussar. Dessa var jag, Bodil, Elin, Elina, Johanna, Michelle och Mitchie! Det första vi gjorde var att gå och köpa thaimat; tre olika rätter blev det att dela på. Detta avnjöt vi sedan hemma hos Johanna under tiden som vi såg på Idol! Till efterrätt serverades det Carte D'Or-glass med vaniljsmak. Nästa gång ni ser en burk med sådan glass borde ni för ert eget bästa investera i en - den glassen är skiiiitgod!
Under denna mysiga lilla förfest blev det en jäkla massa sång - givetvis i stämmor haha (a) -, en jäkla massa dans och en jäkla massa korttagande! Detta plus en jäkla massa skratt var denna gång receptet på en kanonkväll! Olins var också strålande kul, med bra musik, men framför allt med mina härliga tjejer =) Som grädden på moset fick vi gratis underhållning, då en danstrea dansade så extremt (tolka det hur ni vill haha) att man inte kunde annat än att kolla på henne i smyg och skratta! Killen hon dansade med (för?) verkade ju gilla det iaf... :P
Medan jag väntade på min buss till Skövde träffade jag Filippa som minst sagt hade haft en kanonkväll, haha! Vid tjugo över ett hoppade vi på bussen tillsammans, och efter det tåget till Falköping där min kära bror väntade för att skjutsa mig hem =) Åh, så snällt tänker ni nu. Och JA, åh så snällt! Särskilt när klockan liksom är kvart över tre på natten... The End!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0