Säsongens första hemmamatch

Kom hem från helgens match för någon timme sedan. Karlstad kom och besökte Falköping idag, och tack och lov besegrade vi dem! Men det var nära att vi förlorade.. För det första spelade jag askasst, och jag tyckte det var skitjobbigt för jag blev banne mig inte utbytt förrän efter nästan två hela set, och stämningen på plan var inte den bästa.. Jag hatar att spela då, jag hatar det! Hur som helst så låg vi under med 2-0, men vi kämpade på. I både tredje och fjärde set hade värmländskorna matchboll, men i slutändan var det vi som segrade!
Gårdagen var jättekul =) Jag var i Skara med 6 underbara tjejer från min klass, och vi gick in på Olins och ägde dansgolvet totalt ;) Men jag ska berätta mer om denna kväll på måndag, när jag fått min kamera av Johanna.
Nu ska jag duscha, och sedan är det släktkalas som står på schemat ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0