Skövde

Idag efter skolan begav jag mig till Skövde för att möta upp fröken Mohlin =) Det blev till att införskaffa varsin stor brun pälsmössa i "rik-ryska-stil", och så köpte jag även lite smågrejjor inför musikfestivalskvalet. Dels en jäkla massa hårnålar eftersom Mitchie ska göra en asball frisyr på mig (bilder kommer imorgon!), och dels ett par lila örhängen då vi ska vara klädda i svart med lila detaljer =) Mamma ska fixa ett plommonlila sidenband och ett par hudfärgade strumpbyxor till mig imorgon; sedan är min outfit komplett! Fast jag har inte bestämt mig om jag ska ha mina svarta låga lackskor eller ett par typ plommonlila med en rosett på (ganska söta faktiskt)? Vi får se!
Hur som helst. Efter denna mycket trevliga tripp med en helskön Cajsa traskade jag heeeela vägen upp till 23:an för att hälsa på mina saknade vänner! Alldeles för länge sedan sist (vilket jag fick lite skäll för, men väl var väl det haha), men nu blev det alltså äntligen av! Otroligt mysigt var det att träffa alla jag kunde hitta; dvs Lisa, Elin, Katta, Julia och Matilda =) Dessutom fick jag mig en liten bonus, för Tina och Jess var hos Matilda och pluggade så då fick jag träffa dem lite också =)
Dagens tanke är att jag är så jäkla laddad inför lördag; då vi förhoppningsvis ska ha en riktig kanonkväll med alla Falköpingschixen :D

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

hade verkligen kanonkul med dig cissi, som vanligt!

tack för en helbra dag :D <3

2008-10-14 @ 16:32:32
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0