Spänning

Jäklar vad spännande det är nu, ska ni veta, för om ca elva timmar får jag reda på om Filips låt gått vidare till final eller ej... Hoppas, hoppas, hoppas!!! Det vore så himla skoj, för det var så otroligt kul att spela upp den igår =)
Musikfestivalen går till så att alla elevr som går på Music And Production får skicka in egenskrivda låtar, och av dessa (i år femtio) bidrag väljer lärarna ut tjugo som får kvala. Tio låtar per dag, och kvalen ägde alltså rum igår och idag. Åtta bidrag går vidare från kvalen till den stora finalen som hålls på tidag! Det blir då i en mycket större lokal (Fokus) med plats för ca 550 personer, och biljettpriset ligger på 80 kr. Riktigt ljud, stageing och en större scen skulle vara så himla kul och kännas mer seriöst och verklighetstroligt. Så jag hoppas verkligen att vi står med på den där förbannade listan imorgon! :P
Träffade förresten Ida, Jessica och Tina idag, då de alla tre var på MoP och tittade på kvalet =) Så söta; jag blev så glad när jag såg dem sitta där i publiken ;) Det blev en mysig fikastund med riskakor (haha) och varm choklad i soffan på MoPs nedervåning, och sedan en bussresa full av skratt hem! Fan vad jag älskar dem :D Det är dagens tanke det!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0