Relax

Hej och hå! Nu är det alltså lördagskväll! Jag tänkte ta och berätta för er hur man på ett väldigt mysigt sätt kan tillbringa veckans sjätte kväll!
Om man råkar ha en mamma som är med i Teaterboven, och som dessuotom fixat en relaxkväll för hela revysällskapet, kan man hänga på dem, då allas familjer också är inbjudna! Då kan man åka med sin bror och hans flickvän in till Odenbadet, och sedan gå in heeelt gratis i relaxavdelningen och bara njuuuta! Där kan man göra följande:
• Bada bubbelbad
• Bada vanlig bastu
• Bada ångbastu (i vilken man typ inte ser någonting i)
• Bada i kallvattenbassängen
• Bada i äventyrsbadet med ström och hela köret (hör iofs inte till relaxavdelningen, men man kan se till att boka den delen också)
• Käka av allt det goda som det bjuds på: popcorn, chips, melon, physalis, vindruvor, räkbaguette, cider... you name it!
Jag gjorde givetvis allt - mohaha ;) Det var mycket mysigt och avkopplande! Iaf för det mesta... Att åka strömmen och rutschbana med min 10-åriga kusin kanske inte var såå himla avkopplande just men :P Det andra var det!

Fick förresten syn på den här bilden på Elin Klings blogg! Hon har gjort en egen skohylla! Vad fan - det är ju min idé juuuu! :P Jag kom faktiskt på den för längesen!!! Den har bara inte blivit verklighet än!

Nu har jag kommit hem, duschat, pratat med Tind (som jag snart får träffa igen - äntligen!! :D), umgåtts med mina föräldrar och nu sitter jag, som ni säkert förstår, här! Fast jag tänkte överge er nu för soffan + tv:n + mamma! Inte ofta man har ett sånt mysigt erbjudande!
Dagens tanke är att jag längtar efter att få ta igen all missad tid med min snygging; Tind! :D

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

VISST ÄR DEN SNYGG?

enda problemet för henne är ju att hon köper nya skor varje dag så den hyllan lär ju få byggas på!

2008-10-26 @ 13:16:50
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0