Höst

Idag har det verkligen varit höst ute! (Nääe, jag tar er inte för idioter (a) Jag menar, ni har säkert märkt det, men jag tänkte bara konstatera det..) Det har varit kallt som satan, och det har blåst så att jag nästan trodde att hela skolan skulle blåsa bort! Nä, nu överdrev jag kanske en aning, men det har hur som helst varit jäkligt kallt!
Igårkväll strax efter 23 läste jag ett sms från Elina där det stod att vi skulle samlas 8.00 i Skara med Moas och deras låt! Fatta olycklig jag blev eller!!! (Hade det varit sommar hade man kunnat ta det lite bättre iaf. Det är det jag inte gillar med hösten - allting känns typ dubbelt så jobbigt!) Där gick jag runt hela kvällen och tog det lugnt och gjorde en massa onödiga saker (självklart inte att plugga historia --> idiot!) i tro om att jag skulle börja först 11.00. Men ack så fel; 06.00 var jag tvungen att pallra mig upp ur sängen! Jag kunde inte låta bli att gnälla till lite; det var nära att jag började gråta av trötthet, men jag bet ihop. Inte riktigt rätt tillfälle att bryta ihop nu, när det är musikfestivalsfinal imorgon och allt. Förresten så är jag inte så stressad, det är bara det där jäkla historiaprovet på torsdag jag grämer mig lite över... Men det är ju trots allt över snart! Och sedan är det ju en hel veckas lov! =) Jag är så jäkla sugen på att åka till Grekland eller något, men det kommer det definitivt inte bli något av, för jag och pappa har redan bokat tågbiljetter upp till Stockholm tisdag - onsdag. Det kommer bli himla trevligt; enda problemet är ju bara att man varken får solbränd hud eller solblekt hår där ;) Däremot vet jag att jag kommer på jäkligt god chokladmousse på Chokladfabriken. Det är ett litet café som ligger nästan precis vid Slussen, och de har bara chokladgrejjor och gör allting själva! Otroligt gott! Så det är alltså där jag ska hänga på höstlovet ;) Haha!

Das motståndare ;)

Förresten har jag lite nyheter från volleybollen :P Har varken tränat eller spelat på ett tag då jag varit upptagen på andra håll, men igår spelade FVK hur som helst mot RIG C. Kul som det var gick vi ut som segrare med 3-1! =) Imorgon ska mina lagkamrater spela mot RIG B (som förövrigt verkar tagga jäkligt hårt, haha), och jag kommer vänta med spänning på resultatet!
Dagens tanke är att vi ska vara så jäääääkla grymma imorgon på finalen! =)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0