Äntligen helg efter en energikrävande vecka

Det är en härlig lördagsförmiddag och jag är så glad över att det är helg! Veckan som gått har verkligen varit slitsam med sena kvällar i skolan, lite nervositet och en fasligt massa trubbel i skolan! Det är det som är det dåliga med MoP; vissa kan verkligen inte hålla sig borta från att konkurrera med andra och då uppstår det förr eller senare konflikter. Konflikter som vi i veckan försökte lösa, och min gud vad mycket energi det tar! Jag är banne mig helt slut! Jag varken förstår eller orkar att vissa ständigt är missunnsamma, avundsjuka eller på dåligt humör.. Just nu känner jag särskilt mycket att jag istället behöver någonting som jag kan glädjas över, med tanke på omständigheterna. Därför ser jag verkligen fram emot att få spendera kvällen med alla underbara Falköpingsflickor som jag håller av så mycket =) Men innan det ska jag dra till Skövde för att träffa Mitchie! Vi ska prova en väldans massa frisyrer inför musikfestivalen. Om någon har något bra förslag på hur ni tycker att jag ska ha håret kan ni gärna kommentera!

Jag & Mitchie!

Gissa förresten hur jag började min dag idag? Jo, först tog jag mig en lagom lång sovmorgon, och sedan spelade jag faktiskt tvärflöjt ;) Gud vad länge sedan det var! Men det var skitskoj, haha. Måste säga att det är ett väldigt vackert instrument. Det var därför jag började spela en gång i tiden :P Tänk vilka härliga anledningar man hade till att börja med olika saker när man var liten.. Jag började t.ex. med volleyboll för att jag tyckte att det var så "coolt" ;) Haha, och se vad det resulterade i - jag är fast än! Förresten ville jag börja karate också (av samma anledning som volleybollen), men det fick jag inte för mamma :P
Idag tänker jag på Elina som är en helskön tjej som måste börja ta det luuugnt! Mitchie med förresten! Ni är alldeles för bra för att känna er stressade <3


♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: cajsa

cissi när är det på tisdag,

jag och soffipropp kommer!!!! <3

2008-10-18 @ 22:57:21
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0