Habibi

Söndag är för mig veckans dag då man gör allt man aldrig hinner göra annars. Både sånt man vill, och sånt som helt enkelt är nödvändigt. Idag har jag t.ex. röjt lite på mitt rum; har nog aldrig sett en så stor del av mina kläder utanför garderoben på samma gång... :P
Annars har jag spelat gitarr och sjungt en hel del. Sången går bra för tillfället (sjöng t.o.m. ett f# idag =)), så det är väldigt kul måste jag säga! Min sångläxa tills på tisdag är The Voice Within med Christina Aguilera - en rolig utmaning med andra ord =)

Jag med mina kusiners genomsöta kattunge som heter Habibi till min stora glädje! ;D

Släktkalaset igår var rätt mysigt tycker jag allt. Vi spelade ett par låtar (Gabriellas Sång och Bruce Springsteens No Surrender), och det fanns ett par andra mycket duktiga musiker där som improviserade väldigt bra, så det var riktigt kul!
Imorgon blir det mysig shopping i Skövde med snygga Cajsa, vilket jag ser väldigt mycket fram emot =) Tänker skita i träningen, för jag är noll pepp efter gårdagens match.. Lite kvalitetstid med fröken Mohlin kommer hur som helst bli kanon! Sedan hoppas jag hinna in en stund i 23:an på kvällen =)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0