Bambi på hal is

Hahaha jag tittade just på musikvideon jag, Julia, Klara och Madde gjorde till I'm Yours  i 9:an - hahahah, säger jag bara! :D Så jäkla dåligt och därmed så jäkla skoj! Vi lade ju ner ganska mycket mer tid på musiken om man säger så :P Men gud vilket roligt minne alltså!
Jag tänkte berätta om några bra saker jag gjort idag:
1. Bakat solrosbröd - nyttigt, gott och mättsamt!
2. Beställt nya volleybollshorts och -knäskydd! Hoppas de kommer innan helgen, för då är det Knallecuppen som gäller.
3. Tittat på Bambi! Det var nog bra att jag inte tvingade Anton att se på den haha, för så bra var den inte... :P Men lite gullig! (Förresten verkar skunken vara något gay, haha :P Ni ser ju själva på bilden hur nerkärad han ser ut att vara i Bambi! :o Och dessutom fnissar han som bare den när Bambi kallar honom för 'Blomma', och så säger han 'Han får gärna kalla mig Blomma!')

Bambi är SÖT!

Bra, va? Så lite saker har allt blivit gjorda idag =) Och så måste jag ju tillägga att jag antagligen haft alldeles för mycket tid över, för jag har publicerat FYRA inlägg här (vilket känns lite för överambitiöst för mig :P)! Jag lovar er gott folk, att detta har aldrig hänt förut, och det ska aldrig hända igen - haha! Sov så gott nu!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

är inte bambi en tjej? :O

2008-09-08 @ 15:19:13
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: clara

"skunken verkar något gay" -> hahahaha! tack för dina underhållande inlägg cissi :D perfekt när man är sjuk! de är iofs perfekta när som helst men..

2008-09-10 @ 14:15:44
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0