Gitarr, sång, pianoensemble och körsång

Idag har jag haft värsta musikdagen i skolan - wiihoo! =) Började med gitarr 9.00 imorse, och kan inte säga annat än att min lärare är bästbästbäst!!! =) Idag fick jag två skitfeta häften med typ 1000 ackord i (nästan ingen överdrift den här gången :P), och jag ska banne mig lära mig vartenda ett! Dels vill jag det för min egen skull, men delvis också för Stefans haha ;) Det är så jag visar min uppskattning gentemot honom - genom att vara (nåja, - genom att försöka vara -)en högpresterande elev :P Efter det blev det sång, men vi pratade bara idag. Hon verkar hur som helst vara riktigt proffessionell! Lunchen var 3 h 20 minuter, och jag försökte plugga lite, men jag var för trött så det blev nästan inget gjort.. Vid halv två hade jag min första pianoensemble, och jag spelade komp med bas till Teddybjörnen Fredriksson och Judy, min vän ;) Så jäkla bra, not! Körlektionen idag var helt okej - vi fick sjunga Oberoende vad fursten säger, Pride och någon ny låt som jag inte minns namnet på. Nåväl, nu är jag hemma iaf =) Snart ska jag åka me Charles in till stan för att hämta Anton som ska komma hit och inspektera mitt "nyommöblerade" rum ikväll ;) Mysigt som alltid med honom =)
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0