God morgon

Har precis avnjutit en halvtimmes tupplur i Music Factorys underbart sköna soffor! =) Kom på mig själv med att tänka att jag borde stanna kvar här efter skolan någon dag för att sova i dem, haha! :P Ofta jag hellre vill sova här än hemma i min egen säng? Men jo, SÅ sköna är de antar jag ;)
Snart börjar min första lektion som är GeMu. Jag hoppas det går bättre än förra veckan, då jag så gott som fick panik på de där jäkla ackorden...
Jag vet nog förresten vad jag ska vara ikväll! Antingen blir det flygvärdinna, bagerska, byggnadsarbeterska eller typ husmor. Men det lutar åt det förstnämnda! Jag måste bara hitta en svart scarf först, sen är min outfit komplett! ;) Vi ses ikväll!

Kärlek ♥

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0