In Repair

Mohaha - gissa vad jag har gjort? Jag har möblerat om i mitt rum, och jag blir banne mig bara mer och mer nöjd för varje sekund som går ;) I början tyckte jag att det såg lite övermöblerat ut, men nu tycker jag inte att det är värre än förut... Hur som helst kan man sitta i soffan utan att få nackspärr nu (den stod vid en snevägg förut - smart som jag är :P), och dessutom har jag fått ett litet "sällskapshörn" vilket innebär att man kan sitta på soffan, på min älskade pall eller i sängen i en liten triangel typ... Väldigt social lösning må jag säga *stolt*. Sängen står framför fönstret nu, och det är kanske inte så bra egentligen, men det ser himla trevligt ut iaf! Förresten så kan jag se klockan vart jag än är i rummet nu också, och det är ju också en fördel :P Förut såg jag den inte ens från sängen, och det är ju så jobbigt att ligga där på morgonen och undra om man har tre minuter eller fyra timmar kvar att sova!

Lite till sommar, tack!

Idag gick jag av bussen vid rese, för jag tänkte att jag gott och väl kunde ta mig en liten promenad upp till Freja i det fina vädret! Och sedan så slipper man ju vissa komplikationer man kan råka ut för om man går av vid Medborgarhuset (det är synd om mig i tider som de!!!)... Hur som helst så mötte jag Gunnel Bergqvist på vägen och hon var på gott humör! Hon har ju typ lite ansvar för volleybollgymnasiet, och hon försökte värva tillbaka mig till Falköping :P "Ja men du kan ju gå musikprofilen! Och Jeanette har förresten pratat om att de fortfarande håller en plats åt dig på rig..!" Himla kul att höra förstås, men jag trivs så bra där borta i Skara så nu skulle det bli lika svårt att slita sig därifrån som det var att göra det härifrån. Jag gillar Katedral! Jag gillar MoP! jag gillar min klass! Allt är bra, och pendling är inte så jobbigt som man kan tro.
Nu ska jag snart in till träningen, men först ska jag öva lite mer på min gitarrläxa som är In Repair med John Mayer. Riktigt mysig och skön; iaf den akustiska versionen: http://www.youtube.com/watch?v=Kbqoi1Lu54I
Sedan ska jag ringa Johanna en snabbis för ett sms jag nyss fick fårn henne säger att hon är snudd på galen! Nåja, så gott som iaf.. :P

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0