It Ain't Me Baby

Hej! Har precis kommit hem från träningen. Den gick okej, fast jag var lite seg i kroppen - tränade ju inte i måndags. Men det har varit en riktigt trevlig dag idag, för jag har träffat Jessica som jag tycker om av hela mitt hjärta =) Vi gick till Mingus och käkade + fikade, och så kikade vi lite på stan. Vid 18 traskade vi upp till Freja, och där kom min söting förbi så då fick jag hälsa på honom lite idag också =)
Skolan idag var också helt okej; lärde mig nog en del på franskan tror jag allt, och så fortsatte jag och Michelle på vår låt! Vi skrev två hela verser t.o.m. ;) maten på Olins var förresten underbar; vet inte när jag gick hungrig i skolan senast? Nu för tiden går jag mest bara runt och mår illa av mätthet (eller heter det mättnad?), haha! Fast det är nästan ännu obehagligare om jag får säga det själv.
Hur som helst måste jag bara säga att jag är helt tagen av Lars Eriksson - Bob Dylan-killen i Idol, ni vet? Bra som in i helskotta ju! Jag och mr Bagge har en sak gemensamt; jag älskar nämligen också Dylan (åtminstone det jag hört), vilket givetvis medför att jag älskar Lars ännu bättre version av en av hans bästa låtar =)
http://www.youtube.com/watch?v=W85TOP4Ix9Y

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

mkt trevlig dag med dig älskling!! <3 :D

2008-09-11 @ 11:01:25
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0