Knalle Cup

Helgen har vigts helt åt volleyboll, då jag kämpat tillsammans med damlaget i Borås på Knalle Cup. Vi spelade gruppspel igår, och vann ganska lätt mot Jönköping, och efter det väntade rig b som vi tog ett set mot, men tyvärr inte mer. Men vi tar dem när det väl gäller sen i serien ist ;) Trötta och hungriga igår eftermiddag spelade vi mot Ljungby, som vi gav bort två lamt spelade set till. Tråkligt, men det spelade ingen roll för vi hamnade i a-slut tillsammans med dem idag iaf. Och givetvis spöade vi dem imorse! Synd för dem att förlora i slutspelet - mohaha! Cuppens sista match för vår del spelades mot Göteborg, och vi var inställda på att förlora men hoppades få en bra och rolig match. Men tji fick vi, för vi vann över dem med 2-1 =) Pinsamt för dem, för de "ska" egentligen vinna över oss. Jag och Krause gjorde några fina block i Gbg-matchen; det var riktigt skoj. Annars presterade jag inte direkt topp under helgen, några ljusa stunder under rig-matchen också men förutom det var det inte mycket att skryta med. Vi slutade hur som helst 3:a till sist =)
Just nu sitter jag här och längtar efter min käre pojkvän som jag inte sett en endaste liten skymt av under hela helgen. Stackars mig, tänker ni säkert nu. Och ja. Stackars mig, för vet ni vad? Jag har plugg som måste göras! Franska, GeMu, gitarr, sång, fyra blueslåtar till ensemblen - you name it! Fast det mesta är ju roligt; dock inte när man är alldeles mör och seg i kroppen efter en helg som denna! Jag gillar verkligen inte när det blir volleyboll både lördag och söndag.. Det blir för mycket. Nog klagat! Nu ska jag öva min gitarrläxa: Kiss Me.

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

hösthatar cissi!

2008-09-15 @ 12:23:44
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0