Ledig lördag

Imorses tog jag mig en ordentlig sovmorgon, och det var så jäkla skönt (så klart) =) Efter frukost började jag göra mig iordning för att åka in till kära Falköping. Mitchen hängde på, och vid 13-tiden mötte vi Cajsa vid badet och så traskade vi vidare mot vårt mål: Freja. NM utkämpas ju där just nu, så vi tänkte spana in ett par matcher. När vi kom dit hade tjejerna redan börjat spela mot Danmark. Det var en jämn match, och de var jättenära på att vinna med 3-1, men Danmark lyckades ta hem det fjärde setet med 25-23 och sedan fick Sverige se sig besegrade även i femte set =( Siffrorna blev 15-11 efter en dålig setstart för Sverige. Killarna gick det däremot bättre för! De mötte Finland (som hade sitt riktiga lag; dvs inte födda senare än -92, -93) och Sverige tog hem matchen efter fyra set! Hampus var så jäkla grym alltså :o Jag trodde förresten på förhand att Finland skulle vinna (de brukar väl alltid vara bättre?), men tji fick jag och härligt var väl det =) Imorgon kommer killarna möta Färöarna; med andra ord är nog deras guld så gott som säkrat ;)
1. 2. 3. 
4. 5. 6.
1. Hela dåvarande familjen Kallin.
2. Första kompletta familjekortet?
3. Min kusin David och min kära lillasyster ;)
4. Morfar och jag =)
5. Syskonen Kallin!
6. Jag, mormor och morfar på mitt dop.

Efter några timmar i Freja åkte jag och Mitchen upp till sjukhuset för att hälsa på mormor. Hon har nämligen opererats nyss, och ska ligga inne ett par dagar till. Hur som helst var det verkligen mysigt - man märkte verkligen hur glad hon blev! =) Charles och Linnéa var förresten också där, och morfar likaså. Jag tog med mig lite kort till mormor som jag tänkte att hon kunde göra dagarna en aning mindre långtråkiga med. Ovan kan ni se ett urval av dem!
Nu ikväll har jag gjort pannkakor och snyltat mat och paj från Charles och Linnéa + deras två kompisar som är här ;) Denna mycket välsmakande måltid avnjöts framför Miss Secret Agent (som är kanonkul) och högkvalitativ damvolleyboll mellan Ryssland och Serbien i pauserna =) En bra kväll, men jag längtar fortfarande efter att få umgås med min underbaring! (Måste de lana så många dagar; varför inte en dag i taget lite då och då? (a) )

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

ni är så söta allihopa :)

nästan så att man får diabetes bara av att titta på er haha!

2008-09-21 @ 11:48:36
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0