Mättmättmätt

Dagen har varit bra! Lite sega lektioner i skolan, men började iaf med sovmorgon och sedan ensemble. Vi håller på med blues där nu, och det har varit lite halvkul det senaste, men idag var det kul! =) Vi körde låtar som You keep on knocking, See you later alligator (som ju båda är lite blues / soft rock), och sedan började vi lite med jazz. Vår första jazzlåt blev God bless the child - ett bra val av Kurt!
Efter skolan gick jag hem till Anton, och det gick i ganska raskt tempo vill jag lova haha! Men vad gör man inte för att få nån minut extra med den man tycker om allra mest?
Hur som helst slog jag (nästan) Anton på x-box idag! Vi spelade fotboll, och jag fick va det bästa laget, och han det sämsta. I de två matcher vi körde blev slutsiffrorna 2-0 och 3-0. Till honom, alltså :P Men jag räknar ändå det som en vinst - skulle ni se mig spela skulle ni förstå ;) Efter dessa högljutt spelade matcher (från min sida) skulle Anton ut och övningsköra, och då passade han på att skjutsa hem mig. Bara att tacka och buga, för när jag väl kom hem sen visade det sig att Charles glömt sin mobil, och när han sedan traskade in genom dörren visade det sig att han även glömt bort att han lovat köra hem mig (vilket han skulle gjort strax efter att jag kom hem). Så det var tur att Anton kunde köra =)
Ikväll har jag umgåtts lite med farmor som ska stanna här inatt. Jag visste redan innan jag kom hem att jag strax skulle känna mig hopplöst mätt - det gör man alltid när hon har varit i farten - och visst sade min instinkt mig rätt ;) Ni sitter jag här och känner att jag helst av allt inte skulle röra på mig över huvudtaget på en timme - eller två - till, men jag är ju så illa tvungen! (Är trött, och vill gärna ta mig till sängen för att sova :P) Men gott var det iaf! Kyckling, potatis, sås, kokta morötter och sedan äpplepaj med vaniljsås till efterrätt ;) Men det förtjänar man banne mig efter den gångna helgen! Nä, dags att rulla upp till sängen! Godnatt =)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Klas

hej babe! hade du och mojjmojj trevligt? Varför sov hon hos er:)? kram

2008-10-01 @ 23:22:48

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0