Min älsklingskappa

God kväll mina damer och herrar. Jag vet att jag inte uppdaterade igår, men jag har en bra anledning! Jag shoppade nämligen med min kära mamma ;) Och det bästa är att jag köpte min absoluta vilja-ha-älsklings-kappa!! =) Svart, klassisk, knyt i midjan, knappar och vid!! Det blev helt enkelt shopping istället för bloggande innan träningen, men jag tänkte att jag laddar upp några bilder på den så kanske ni blir nöjda? ;)
Annars igår så gjorde jag franskaprov, och det gick bra. Det var ett lätt prov (folket jubar).
Idag gick jag direkt hem till Anton efter skolan, och mellan supermarket och lägenheterna fick jag sällskap av två himla söta flickor - nämligen Julia och Lisa! =) Väl hemma hos min käre pojkvän visade det sig att han fortfarande var kvar i lägenheterna, men jag åkte med Cicci och Ove och hämtade upp honom. Vi skulle nämligen iväg och träffa hans mor- och farföräldrar! Anton hade lovat att hjälpa dem med tv- respektive dvd-problem. Hur som helst var det mysigt att träffa dem alla fyra, måste jag säga =) Äldre människor är ju alltid så söta! De bjuder på fika hela tiden, och går bara runt och ser allmänt gulliga ut! När jag blir gammal ska jag bli som Olins-tanten (alla som går på MoP vet vad jag menar).. Jag ska nog kopiera hennes stil till punkt och pricka faktiskt =) Äppelgrön 60-talskappa matchad med ljusrosa basker! Synd att jag är så lång bara... Jag kommer ju aldrig bli en sån där söt liten tant.. Menmen! (Haha)
Hur som helst. Efter dessa två visiter gick herr Eriksson till 21:an och jag till 23:an, och tillsammans med Lisa och Anna såg jag självklart på Idol ;) Har fortfarande inte sett gårdagens program pga min träning, men det innebär ju att jag har något kul kvar tills imorgon! Nä, nu ska jag spana in Louise Clauséns audition (hon går i min klass)! Sov så gott allesammans =)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

kanonsnygg!

vart fyndade du denna pärla?

2008-09-19 @ 15:54:21
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Anonym

du är så söt:)

2008-09-19 @ 20:42:15
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0