Cecilia hjärta Monki

Godkväll mina damer och herrar =) Kom hem från träningen för en liten stund sedan, och den var riktigt bra för vi var 12 för en gångs skull! Detta innebar två hela sexor med fullt spel de sista 40 minuterna! =)
Skolan var ganska seg idag, men ensemblelektionen vi startade med var kul iaf. Vi håller på med jazzlåten God bless the child, och den får man waila loss för fullt på vilket vi givetvis utnyttjar ;)
Imorgon har vi till mina stora glädje STUDIEDAG, och visst man borde egentligen plugga, MEN! Jag och Mitchie ska dra till Götet istället =D Lär bli mycket trevligt, men jag kommer förmodligen inte hitta något, då jag faktiskt letar efter ett antal grejjor. (Jag kommer åtminstone inte hitta vad jag söker.) Men för att jämföra vad inköpen faktiskt resulterar i med vad de var planerade att bli tänkte jag skriva ned en liten lista här på vad jag hoppas finna!
Stuprörsjeans (antagligen från Cheap Monday)
Svarta klackskor i lack (Dock ej säkert att jag köper dem imorgon - men jag måste ha dem!!!)
(Ev.) Något hudfärgat
(Ev.) Något i spets
Något inför skolkortet! (Svart trikåklänning med 3/4 lång ärm? GE MIG!)
Något stickat inneplagg
(Ev.) Någon mysig och helst varm mössa
En stor t-shirt (kanske herrmodell?) med något snyggt tryck
En mysig farfarsskjorta
En liten väska som endast erhåller plats för det allra viktigaste (antagligen från Monki)
Om jag har otur att ge vika för mitt svaga sinne för ful-söta saker: Ett litet Monki-mjukisdjur, eller ett Monki-skrivblock haha (a)

Ja.. Det var nog det! Men jag har bstämt att (försöka) få det att kosta max 1000 kr inkl. mat, fika och annan skit som tillkommer :P Får se hur det går! Morgondagens huvuddestination är hur som helst Monkiaffären i Kompassen, i vilken jag bestämt att jag måste tillbringa minst en timme i ;) Till min stora lycka är även Mitchie ett stort fan av denna älskvärda klädeskedja <'3
Nu är det duschen som gäller!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

åh, va kul att du tyckte så:DD <3 saknar dig älskling<3

2008-09-22 @ 23:33:08
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: clara

ååh vad bra cissi! :D du kan du ju hänga på på en del saker då! haha =) jag minns inte om jag skrev fallskärm, men det är absolut också något jag vill göra.

btw! monki är bäst! hoppas du hittar massa fint :)

2008-09-23 @ 17:34:32
URL: http://sundhclara.blogg.se/
skrivet av: Anonym

mycket mysig fika sötnos!

2008-09-23 @ 20:44:28
skrivet av: cajsa

dålig uppdatering snyggis!

2008-09-26 @ 15:50:06
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Anonym

tina saknar cissi och hennes bloggande

2008-10-01 @ 19:40:08
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0