Mr Tambourine Man

Jag har precis kikat på Idol; tycker fortfarande det är skitskoj! Enda tv-programmet jag följer (tar tom igen alla onsdagsprogram jag missar pga träning :o), utom Gossip Girl som jag försöker komma ihåg lite då och då... Även om det inte lyckas så bra :P Tv är inte allt för vanligt i mitt liv förstår ni gott folk, så om ni pratar om någon reklam eller så någon gång och jag inte fattar ett skit så vet ni varför :P
Idag har jag förresten varit sjukt trött.. Massa lektioner (alla på Katedral dessutom), och det känns alltid som att vi har lunch en lektion innan lunch, och det känns alltid som att vi slutar en lektion innan vi slutar - asjobbigt! :P Skönt med sovmorgon imorgon iaf =) Vi börjar med GeMu, och jag var en bra elev idag, för jag åkte extra till MoP för att göra läxan ;) Vi skulle skriva ner en låt i noter, och lägga på ackord + bas med piano, och det gick bra. Jag kan det banne mig! Svenskan har däremot inte blivit gjord - man har väl bättre saker för sig! (Som t.ex. att titta på Idol, haha.)
Jag har förresten tagit ut ackorden till It Ain't me Babe idag =) Så bra! Nä, nu ska jag sova.

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0