Sovasovasova

God kväll kära läsare =) Några timmar sedan mitt senaste inlägg, och jag har hunnit med en del faktiskt. Lite franska (dock för lite), gitarrläxa (inkl att skriva ut ackorden i noter), spelat Kiss Me och What you're made of med Mitchen samt lärt henne spela den förstnämnda på piano, och sist med inte minst: jag har spelat in en låt. Iofs inte så himla seriöst - defenitivt inte perfekt + att ljudet blev lite burkigt - men jag har lagt på tre stämmor med sång, och kompgitarr =) Och vilken är låten? Min nya favorit så klart; It ain't me babe ;) Dessutom har jag hunnit med att prata med en viss herr Eriksson! Inte dåligt vad jag har hunnit med va? *stolt*
Jaja nu ska jag nog ta o gå o lägga mig, för jag är hopplöst trött! Sovasovasova är vad jag vill...

Six Pence None The Richer och Lucie Silvas (blev besviken på bilderna som kom upp när jag googlade på henne... Så skulle hon ju inte se ut :P).
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0