Sovmorgon

Dagen började med att jag vaknade redan vid kvart över åtta, men smart som jag är passade jag på att njuta över att kunna ha sovmorgon och låg kvar i sängen och drog mig i typ en timme =) Skööönt! Vid elva infann jag mig i Freja där jag tittade på tjejmatchen mellan Sverige och Finland. Jag skulle egentligen ha sett den med Anton, men det blev ändrade planer, så jag satt i sekretariatet med bl.a. Julia och Sofia ist. Hur som helst fick tyvärr de blå-gula se sig besegrade med 3-0 efter ungefär en timme.. Roligt att se att -93- och -94-orna tar så stor plats i laget fast att de är yngre. Kommande kullar på rigs tjejsida ser lovande ut tycker jag allt!
Madelene Green på väg att göra poäng, och Rickard med sin nya kanonsnygga gitarr =)


Vid 13 begav jag mig upp till Fredriksberg för att repa med lite trevligt musikfolk från typ hela Skaraborg, och vid halv fem gick vi och käkade på Gondolino. När allt folk hoppat på sina bussar hem fick jag skjuts av Rickard upp till Stadsteatern, och därifrån bar det av till sjukhuset för att hälsa på min mormor (som är världen sötaste!). Charles, Linnéa och morfar var där idag igen, och mormor var glad =)
Nu ikväll har jag pratat med Clara som är en riktigt härlig telefonmänniska ;) GUD vad vi kan prata :o Det tror man knappt, haha! Men alla har vi våra dolda talanger.. Nu ska jag packa inför imorgon, och sedan ska jag sova tror jag allt =) God natt!

Kärlek ♥


Kommentarer
skrivet av: jessica

du vet gumman, att ja snacka om en fin låt som jag tkr du skulle passa att sjunga till?

vet inte om du kmr tycka det, men jag kan ju inte det där med musik så mkt men HAHA den heter (I've never been to me - charlene) du kanske vet vilken det e, lite känd så ;P



SAKNAR DIG PRINSESSAN <3 you're the best!!!!

2008-09-21 @ 22:37:16
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: clara

hahah jaa munnen bara går i ett på oss, men jag hör inga klagomål? :D det är bara skoj! =)

2008-09-22 @ 06:54:03
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0