Sunday afternoon

AAAAAHHH!!! Jag börjar bli hes!! Jag HATAR att ha ont i halsen, hur ska jag då kunna sjunga? :( Orka att jag skrek så mycket i fredags - undra om det är det? Men isf borde väl det ha kommit igår? I vilket fall som helst blir jag förbannad på skiten! Jag har nog inte pratat så mycket idag, för jag märkte det när jag ringde till Antons söta mamma för att fråga om hur det gått för dem uppe på Island. Hur som helst så hoppade jag nästan till av förvåning när jag märkte att jag inte kunde prata ordentligt, haha :P Angående hur det gått för dem så kommer killarna antagligen spela om silvret så som jag fattat det, och tjejerna ska kämpa om guldet! :D Anledningen till att det inte går att nå dem där uppe är Islands sviktande mottagning, så Cicci tipsade mig om att maila mitt käre landslagsproffs ;) Och vips, när jag loggade in på min hotmail ser jag ett mail från honom i inkorgen =) Kan man bli annat än en glad flickvän då eller? <3 Nääe!
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0