Sunday morning

Hejsan, hejsan =) Idag vaknade jag tidigt - av mig själv! Typ halv åtta var klockan första gången jag slog upp ögonen. Enda problemet man har när man själv är den som vaknar först i familjen är att man inte kan göra sådant som låter... T.ex. inte spela gitarr, inte spela piano, inte sjunga (vilket jag iofs inte känner för idag ändå), inte prata i telefon (finns ändå ingen att prata med så tidigt), inte lyssna på musik, inte, inte, inte.. Jag tänkte att jag skulle göra min engelska-mini-uppsats som jag inte gjorde tills i torsdags som vi blev tillsagda, men jag upptäckte till min bedrövelse (höhö^^) att jag glömt boken i skolan :P Så den får väl trilla in ytterligare en lektion för sent antar jag.
En sak jag undar över himla mycket är hur det går för allas våra kära volleybollare på Island? Mina sms levereras inte, och samtalen kan inte kopplas fram, så jag har ingen aning!
Inlägget om Ålle kommer förresten publiceras så snart som några fler av mina söta små vänner lagt upp sina bilder på bdb. Tänkte nämligen sno några hit (a)

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0