The raindrops keep falling on my head

God morgon kära kamrater, tråkmånsar, festprissar, bakisdrägg, föräldrar, landslagsproffs och alla snyggsnygga babes! Falköpings gator ligger stilla denna lördagsförmiddag (extra stilla, alltså). Eller ja förresten, gatorna ligger väl alltid stilla, men vad jag menar är att det inte är något folk ute. Helt stilla ovanpå dem. Fast näe, det är inte heller helt sant att det är helt stilla ovanpå dem, för regnet öser ner som aldrig förr över vår älskade stad. Men regnet är bara en av anledningarna till att inget folk är ute. Vi som är unga och raska i benen, som vanligtvis brukar vara de som åtminstone gör att man skulle kunna föra statistik över hur många som går på gatorna och få upp frekvensen till något tiotal på en dag, ligger alla och trycker hemma i våra varma och sköna sängar. Varför? Jo, för det var ju Ålle igår!
Gårdagen var nämligen helt otrolig, utom att jag var något trött inne på Ålle :P Men det ska vi inte gå in närmare på här! Claras förfest var defenitivt topp tre någonsin! Fy bövelen vad skoj vi hade! Alla dansade som galningar, vi hoppade studsmatta som några jäkla kängurus, och vi skrek som stuckna grisar! (Mhmm, jag känner att det där med liknelser är min grej, höhö^^) En helt otrolig kväll som jag ska berätta mer om när jag kommit hem och importerat mina bilder.
Just nu sitter jag i Julias rum i 23:an som hon varit så vänlig att låna ut till mig igen =) Helt underbart att vara här och veta att man vaknar upp så himla nära alla dessa underbara tjejer! (Det är ett plus att jag slipper betala 200 spänn i taxi också :P) Jag har precis suttit ute på balkongen en liten stund och tittat ut över det regndränkta landskapet jag känner så väl. Luften är skön idag, men den höga andelen regndroppar får mig att tänka att jag allra helst inte alls ska traska ner till stationen för att ta bussen hem sen... Jag kommer bli genomblöt!
Jaja, jag ska nog gå och lägga mig lite igen nu. Sedan blir det fukost med mitt eget bröd + två baota(stavning?)stora apelsiner som jag tagit med mig ;) Ha en bra dag! =) (Nåja, försök iaf!)

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0