I'm evil

Tjo alla glada! Idag blev jag himla glad, för när jag var på väg upp till Ållebergsgymnasiet efter skolan stötte jag på Cicci (händer himla ofta, trevligt nog!). Och vet ni vad hon berättade? =) Att Anton kommit med i All Star Team uppe på Island!! Haha, löjligt bra ju! :D Så nu har jag suttit här hemma o kollat igenom lite bilder på Islands volleybollförbunds hemsida, och jag fick se att halva pojk-all-star-team betsod av svenskar! Bilger, Knutsson och Anton stod för dessa prestigefyllda utmärkelser, och även på flicksidan försvarades våra blågula färger mycket väl! Katta och Maria kom nämligen med! =)
Nu ikväll har jag tyvärr inte tränat, för jag tänkte att jag skulle försöka bli lite friskare tills imorgon. Då har jag ju nämligen sånglektion, och så kommer min efterlängtade Anton äntligen hem =) Förresten är jag lite sur på base sport, för shortsen jag beställde är slut i S! Varför kan de inte bara skriva det på hemsidan? Eller för guds skull se till att ha dem hemma i lager? Nu får jag ju dem inte till knallecuppen =(

Spana förresten in mammas gamla jeans som jag snott + min nya schal från Lindex! :o


Ikväll har jag och mamma förresten gjort äppelpaj. Här följer en liten berättselse om mina underbara skämt jag dragit dagen till ära ;) (Ni som har bra humor kan ju sluta läsa nu, men stay tune, för det är kul - haha!) Obs att Michelle hatar solrosfrön och är läskigt allergisk mot jordnötter. (Så mycket att hon mår dåligt bara av att vistas i samma rum som dem.)
Mamma: Michelle ta i den andra kanten av pajen, för vi har lagt på solrosfrön i den här delen.
Michelle siktar in sig på en kant, men jag stoppar henne..
Cecilia: Ta inte i den kanten heller, för där har vi hällt på lite jordnötter.
Michelle rycker upp huvudet med en väldig fart och stirrar på både mig och mamma med fasa i ögonen. Jag börjar givetvis att asgarva.
Mamma: Nä men vad elak du är Cecilia, hehe.. Inte ska väl lura Michelle så!
(Obs att Michelle praoar på Lilla Blå nu i veckan, och att jag tidigare idag (nästan) lyckades lura henne att ge mig 45 kronors växel i tre tjugor, mohaha!)
Michelle: Nä, det är inte kul Cila! Jag är faktiskt rädd för nötter!
Cecilia: Jaså, men då måste du väl verkligen se till att passa dig, för pappa kommer ju hem snart! :s
HAHAHAHAHA! End of the story ;)

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: cajsa

HAHAHHHA

kallin humor när den är som bäst!



ps. bambi är transa.

2008-09-09 @ 15:05:56
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0