Taggad

Tjooohoo! Är så jäkla taggad!! Ålle imorgon då - även för mig!! =D Det var egentligen meningen att jag skulle på Olins först, men vi blev så få så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara i Falköping! Och vilken kväll det kommer bli, det känner jag på mig! Alla kommer vara 1000 ‰ pepp, och wiiihooo vad jag ser fram emot att träffa alla!! =D Detta, mina kära vänner, gör mig lycklig. Inget får mig att längta hem så som ett missat Ålle; dit måste man bara gå varenda gång! Det är det mest "falköpingska" jag får uppleva i dessa dagar :P Guld värt, med andra ord! Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till än; det beror lite på vad mina söta små vänner tänkt... Men alltid blir det väl något, hoppas jag! =)

Bild från en oförglömlig kväll: Karnevalen <3
I skolan idag hade vi schemabrytande tid på eftermiddagen, och det var underbart! Brännboll med ettorna ist för orientering, franska och historia... Mohaha! Min klass kom 2:a, efter 2 a... Sju poäng från vinst var vi! Men, som alla lärare sa: vi kan ju inte vara bäst på allt ;) Efter denna på blodigt allvar spelade tävling försökte jag och Moa finna inspiration till att skriva en låt, men det var rätt lönlöst... Sådant kan tyvärr inte göras på beställning! Så vi bestämde oss för att synda med pizza ist... Inte bra! :P Nu sitter jag här hemma, och ska snart gå och lägga mig tror jag allt. Eller kanske prova lite utklädnadsalternativ inför imorgon? Har hur som helst precis tittat på Idol. Jag gillade verkligen han den där killen som de undrade ifall han kunde sjunga olika genrer ni vet? Han som fick spela en till låt, valde en egen, och blev typ lovad skivkontrakt direkt. Han var riktigt härlig =)
ÅÅÅÅÅH, jag pratade precis med Clara! Hon är ta mig tusan lika pepp som jag inför Ålle!! Wiiiie! =D I can't wait! À demain!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: fanny

fan va kul att du kommer! :D vi ses ikväll snygging :D<3

2008-09-05 @ 07:22:24
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: clara

det var så himlans kul :D

den där bilden har jag inte sett förut. vi var party redan för ett år sedan ;D haha.

hoppas du mår bäääst gullet <3

2008-09-07 @ 12:42:50
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0