Äntligen!!!!

Äntligen, jaaa ÄNTLIGEN har det hänt! Den första i vårt tjejgäng i klassen har fyllt 18!!! Det är Elina Fina som slår till på stort, och oh boy vad mycket bättre livet kommer bli för oss allihop nu! Varför skulle resten av vårt gäng påverkas så hemskt mycket av detta, undrar ni säkert nu. Jo, för nu har vi en som kan köpa ut cider till oss på Ica Munken!!!! Hahahahaha *skrattar högt* <3

Kort sagt: ett jättestort grattis till dig, en av mina absolut bästa vänner: Elina Thorsell! :) <3

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

haha tack gumman :) tur att jag är det för en person iallafall :D

2009-04-27 @ 22:28:53
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: Anonym

TACK!:D du är BÄÄÄST!!!:D <3

2009-04-28 @ 20:20:07

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0