Bodil och Cecilia

Just nu sitter jag hemma hos mig med det trevliga sällskapet Bodil Bergström! :) Vi har varit i spelat på en herrklubb som heter Svarta Örn ikväll, och det gick ganska bra. Det var förbannat kul iaf, och det verkade vara riktigt uppskattat haha (internt).
Dagens höjdpunkt var när vi satt och övade / åt lite extra mat (gratis är gott!) precis innan vi skulle börja spela. Mitt i låten utbrast Bodil: "Vänta lite! Jag spelade fel. Vi skulle ju göra på det andra sättet, jag måste lära mig det!", och sedan fortsatte hon att "spela". Obs att synten bestod av en bordskant. FAN vad jag garvade! Och det värsta var att vi inte fick skratta, för det hördes upp till deras möte!!! Det gjorde ju knappast saken bättre.. Både jag och Bodil vek oss av skratt, och började spekulera i vad Bodil skulle komma att säga härnäst. Exempel: Bodil stannar mitt i sitt "bordskantspel" och spelar upp ett stycke först med pedal, och sedan utan och efter det frågar hon vad som lät bäst :P Hahahahahah, humorn är på topp! (Vilket i vanlig ordning innebär att Cecilia Kallin måste sova!) God natt!
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

sötnosar :)

2009-04-26 @ 12:06:35
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: Anonym

HAHAHAHAHA! detta var ju bara fööör kul!! :D hahaha. bodil är så söt när hon spelar på bordskanten! :D hahahah <3

2009-04-26 @ 21:35:26
skrivet av: Cecilia

hahaha ja fyyyyy vad jag garvade!!!!!!!! jag trodde jag skulle dö fan haha

2009-04-26 @ 21:48:17
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0