Disco @ Dille

Haha, idag har det bedrvits ett småskaligt, men ack så underbart och intensivt disco inne i Dilles lilla studio! Vi fick höra ett annat förslag på hur remixen ska låta, och vi bara skrek av glädje!! Alla fyra dansade runt som i extas på de få kvadratmeterna som finns att tillgå hos Lasse D, och han själv bara skakade på huvudet åt oss.. ;P UNDERBART!!!!!!
Övningen med Andreas gick bara bra. Lite ovant var det, men vi ska nog vänja oss :) Lunch blev det på LaiThai som vi älskar, och efter stora portioner gick jag, Elina och Johanna till Olins park. Bodil lade sång i studion medan vi andra tre låg i gräset och solade :P Måste än en gång understryka hur härligt det är med bra väder!
Imorgon är det skola igen, och jag ska ladda med en lång natts sömn. Ska nog gå o lägga mig typ nu tror jag haha :) Det har varit så grymt skönt att gå o lägga sig i tid nu den senaste veckan! Jag har som sagt varit väldigt oparty hela påsken (börjar dock parta på mig nu igen efter att jag hörde hur kul mina kära moppisar haft hos Rickard Carlsson i lördags), så jag har gått o lagt mig hyffsat i tid varenda kväll o sovit i stort sett så länge som jag velat. Me like!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Johanna

älskade cecilia :) <3

2009-04-14 @ 20:50:06
skrivet av: Cecilia

Visst var det mysigt igår? :) vi ses snart älskling! <3

2009-04-15 @ 07:52:11
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0