Friskis & Svettis

Efter en förmiddag fullbokad av min mattebok åkte jag och mina föräldrar iväg till Skara för ett möte i studion. Viktigt möte med Kristian och Dille idag angående kontraktet nämligen. Jag, Bodil och Johanna drog dock tidigare för att gå o träna på Friskis & Svettis. Gud vad roligt det var! Perfekt koordinationsträning fan :) Annars gör jag ingenting annat än volleyboll regelbundet, så lite variation är nog inte fel. 
     Jag höll förresten på att börja skratta typ hela tiden, för jag tyckte att det var så roligt att allt folk sprang omkring i en liten gympasal - precis som när man gick på lågstadiet! Fast alla åldrar :P Gubbar, medelålders kvinnor och yngre tjejer fanns det mest av; en jäkla blandning med andra ord. Haha, gud vad jag fann det komiskt! Jag vet inte vad jag hade föreställt mig, men inte var det detta iaf.
     Det var i vilket fall en riktigt härlig träning. Lite av allt; fys, kondition, rörlighet och avslappning. Och lagom länge! Bara 1 timme! Det är ju kanon - då kan man ju ge allt hela tiden. Sjukt bra.

Lägger in Jessicas fina bild på gänget som drar till Bulgarien i sommar! Så jädra heta hahaha <3

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Jessica

HAHA! sweet<3<3<3

2009-04-21 @ 22:55:04
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0