Glad Påsk!

Jag har just tittat på The Killers video till Human - såååå bra! Mest själva låten, men videon är rätt cool den också. Fan jag gillar The Killers :) De och Coldplay är mina absoluta favoriter. Ni kan säkert dra slutsatsen att jag har svårt att bestämma mig för vilken festival jag ska satsa på i sommar? Och ja, det lutar åt Peace & Love, och kanske Siesta. Och nej, varken The Killers eller Coldplay ska spela på någon av dessa.. :P Ny slutsats: Stackars fröken Kallin lär avlida pga av avsaknad av världens två absolut härligaste röster!!!!! (Studioversioner kan inte bota mitt bedrövliga tillstånd ''/)
      Om några timmar beger jag mig till Lysekil tsm med min familj. Det blir inget party för mig denna påskhelg; är helt otaggad o dessutom känner jag verkligen för att åka till Lysekil och ta det lugnt med nära och kära. Vi har sommarstuga där, och fy fan vad jag älskar allt som har med den söta lilla västkuststaden att göra<3 Det är där jag håller hus i stort sett hela sommaren. I år vet jag dock inte hur mycket jag kommer kunna vara där - med tanke på musiken och jobb och så.. Med andra ord får jag passa på att åka dit när jag kan! Dessutom får jag träffa Selina, och det var banne mig länge sen vi sågs ordentligt sist!
     Hoppas ni allihop får en riktigt mysig påskhelg, och se till att ha riktigt kul på alla fester nu när jag är borta så att ni kan göra mig så avundsjuk som möjligt när jag kommer hem :)

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0