Grillmästar'n

Äldsta fröken Kallin räknar matte idag. I vanlig ordning har jag bänkat mig vid köksbordet - vilket har vissa konsekvenser. Särskilt när någon lagt en mashmallowspåse så att man ser den från platsen där jag alltid sitter.. Som ni säkert redan räknat ut stannade pennan inte kvar särskilt länge i min hand när mina ögon hittat den färgglada påsen.
     Rätt vad det var när jag satt där, med ett stort värmeljus och en mashmallow på en tunn grillpinne som enda sällskap, kom mamma in. Hon kollade på mig med ett ansiktsuttryck blandat mellan förvåning och "vad-tusan-håller-du-på-med?-minen". Det var då hon sa det: " Jaså, du sitter här och grillar?"
     Hahaha, jag kan inte hjälpa det, men jag fann det så himla komiskt att få det konstaterat för mig att jag liksom satt och grillade i köket - helt ensam! Hahahah. Gott vare iaf!
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

HAHAHAHA! där sitter du och grillar, HAHAAHAH

2009-04-19 @ 15:42:48
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Elina

HAHHAHAHAHAXD min humor!!:D

2009-04-19 @ 20:34:16
skrivet av: Cecilia

hahahahah visst är det SJUKT KUL? hahahah fan jag började garva så jag nästan kvävdes hahahahaha

2009-04-19 @ 21:00:51
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: elin

HAHA! Fy sjööen va kul. :D

Klockren Cissihumor. :P

2009-04-21 @ 21:48:11
URL: http://queeneileen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0