Hallå brevlåda

På träningen:
Cajsa spikade från högerkanten, Charles stod och blockade (blir ju aningen för lång annars), och så råkade det bli brevlåda.. (För alla icke-volleybollare: den s.k. "brevlådeeffekten" uppstår då den person som blockar av misstag gör så att bollen studsar snabbt fram och tillbaka mellan dennes armar och nätet.) Vårt lag blev givetvis överförtjusta, särskilt eftersom Charles är så lång, och i egenskap av retsam lillasyster kunde man sedan höra mig ropa: "Charles! You've got mail!"
Hahahahaha, kanske inte låter så kul så här, men det satt banne mig så jäkla bra ;) Mohaha!
De senaste dagarna har jag förresten fått ett par konstiga, ja ska man kalla det komplimanger? Den första fick jag av Julia när vi pratade i telefon. Jag sa att jag var trött pga att jag har det lite stressigt just nu; mycket med musiken o mycket att ta igen i skolan efter alla resor. Sötingen utbruster fundersamt: "Du har liksom för mycket liv... och för lite tid!" haha, gulligt sagt tycker jag, fast knäppt. Men lite mer tid skulle jag allt vilja ha - till att sova :) Jag hörde faktiskt mamma säga i telefon till en väninna nyss att det fanns någon vetenskapsman eller något som påstod att det skulle kännas som att tiden går fortare och fortare till år 2012. Sen skulle den sakta ner, antar jag. Tänk om den gör det?! Kanske vore nice? :)
     Hur som helst; den andra komplimangen fick jag av U19:s tränare idag. Han jämförde mig med Al Qaida. Låter ju inte allt för bra bara så där, men han gav mig en liten motivering till min utmärkelse: "Du luras jämt o ständigt, men du kan röja allt i din väg om du vill!" Om man tänker volleyboll låter det ju inte fy skam... så jag tänker volleyboll haha (a)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

Men det stämmer lilla cecilia :)



Haha vad bra om tiden börjar gå långsamt vid år 2012 för då har vi hunnit bli 20 och då kan tiden gå långsammare tycker jag :P haha

2009-04-02 @ 16:47:41
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: cajsa

hahaha gud vad jag skrattade åt det!!!

ses imorgon snygging ;*

2009-04-02 @ 20:23:09
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0