Jag är inte trött!!! (!)

Tänk er att gå upp 06:15 och vara utsövd (i stort sett)... Det var jag idag! Jag har länge funderat över hur tusan jag kunde plugga när jag åkte till skolan i början av ettan?! Men nu vet jag - man behöver bara gå o lägga sig lite tidigare :P Jag pluggade GeMu idag på bussen haha :D Jag ska börja gå o lägga mig i tid nu igen, det är mycket skönare :) Jag hade tom lite svårt för att sova igår; jag var liksom inte ordentligt trött. Jag som har haft så jääävla lätt för att somna de senaste månaderna - bara för att jag typ haft sömnbrist :P Jag har liksom kunnat komma hit till MoP vid tio i nio på morgonen, o hunnit med att somna två gånger om nere i källaren innan jag börjar 20 minuter senare.. Då är man trött! Slut på det, nu har jag bestämt mig!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0