Lite kärlek i musikens tecken

Nä alltså nu sitter jag här igen! Det är alltid samma sak: jag kommer hem efter träningen, käkar, och så sätter jag mig här o bloggar. Jag borde sova, men jag kan inte riktigt slita mig haha. Kvällen till ära lyssnar jag hur som helst på The Killers. Så jäääävla underbara <3 Det är nästan så att jag kan återkalla känslan jag hade när jag stod och hoppade i takten till deras grymma låtar för typ en månad sedan... Så jävla coolt!! Det är helt sjukt att vi råkade komma in på dem egentligen :P VILKEN JÄVLA TUR haha! Sån tur får man ju bara inte ha haha :D Lyssna på nedanstående låtar - de har stulit mitt hjärta!
Read My Mind
Mr Brightside
Human
When You Were Young

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

Saknar dig din skitunge!! Vet att vi skulle träffas nu i veckan men jag vet inte om jag hinner, kanske på torsdag. hoppas på det, saknar dig jäättemycket!

2009-04-21 @ 20:28:43
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: Tina

ja det var Då han smsade dig :D haha

2009-04-21 @ 21:09:46
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0