Mitt liv i rosa

För någon timme sedan klev jag in genom husdörren hemma i lilla Leaby. Känns som alltid bra att vara hemma igen! Helgen har varit bara bra; god mat, trevligt sällskap samt lite shopping har hjälpts åt att göra en massa markeringar på plussidan. För att inte tala om det underbara vädret! Fy bövelen vad skönt det har varit! :) Jag tror faktiskt att helgens alla kisande timmar i solen gett lite resultat ;)
   
Påskafton blev förresten riktigt tradiotionsenlig (för en gångs skull, haha!) - vi gick tex o kollade på elden. Jag har nog inte varit så här oparty på länge, så det passade mig utmärkt att få gå o lägga mig tidigt och umgås med lite släkt. Inga sena
nätter här inte!
   
Har ni förresten lagt märke till att allting är lite mer rosa på min blogg? Hahaha, jag garvar bara jag tänker på det! Jag kikade nämligen in på Julias blogg, och det tycker jag verkligen att ni också ska göra!!!!! Vet ni vad hon hade gjort? Hon hade värsta bildspelet på sin header, och det var SÅÅÅÅ FIIIINT!!! Jag vill också!!! Men jag kan inte :( Därför tyckte jag lite synd om mig själv, och gav mig fan på att jag skulle gå in på designa din blogg för att åtminstone ändra någonting litet.. Och resultatet blev lite mer rosa än förut, haha! Ite riktigt lika coolt som bildspel, men man tager vad man haver - inte sant?
ps. Mamma sa precis "Nämen oj vad du har blivit brun, Cecilia!" HALLELUJA! ;D ds.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

Tack gumman :) Jag slet faktiskt för den så jag är ganska stolt :D Klart du ska vara med, du är ju min bästis sötnos! Du är så snäll och söt :D tack!

2009-04-12 @ 22:39:37
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0