Mitt vår-liv

DÄR drog det igång! Mitt vår-liv har börjat denna dag :) Mitt vår-liv innebär förhoppningsvis lite mer sömn (går dock inte kanon med just det punkten precis just nu...), mer pluggande (framför allt matte) samt cykling från Fkp och hem varje dag! Det är typ 5-6 km, och det ska banne mig bli av! Det är nice att cykla tycker jag allt.

Fan det blev inte så bra kvalité på mitt nya paint-mästyerverk :( Jaja.
Förresten! det kanske inte syns på Cecilian till höger om pilen, men hon är mer utsövd, mer vältränad och har bättre betyg än vad Cecilian till vänster har. Det gör henne gladare än den andra Cecilian! ;) haha.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

hahah :D ja, det tycker ja du ska göra snögging :D:D

2009-04-16 @ 21:50:02
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0