Remix

Hahaha, vet ni vad jag glömde berätta igår? Jo, att när vi åt lunch igår avslöjade Kristian att det gjorts en remix på vår första låt!!! På den vi gjort video på :D Så jääävla kul haha! Vi fick lyssna på den, och det lät verkligen hur bra som helst - så jävla cool version! :D Alla vi i bandet blev asglada, och verkligen skrattade av glädje :P Jag kan verkligen tänka mig den på ett uteställe - man blev förbannat danssugen när man hörde den vill jag lova ;)
Idag blir det Skara igen. Vi ska öva på in-ear-system med ljudteknik-Andreas :) Lär bli lärorikt och kul!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

gud så roligt :D:D

2009-04-14 @ 14:24:55
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Elina

CP-BRA JUUUU!!:D:D:D jag är helt gaaalen;D

2009-04-14 @ 19:25:17
skrivet av: Cecilia

Haha, ja JAG MEEEED! ;D hahaha :D så jävla underbart ju!!!!

2009-04-14 @ 19:48:45
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0