Skratt och tårar

Åh vad jag älskar den underbara vädret! Man blir ju så glad :) Fast idag har jag varit lite stressad också - franska, kort lunchrast och mycket i kalendern fram tills sommarlovet var orsakerna. Men jag ska nog klara av allting. Dock måste jag rannsaka mig själv lite, för vissa grejjer den senaste månaden har inte riktigt gått lika bra som tidigare. Så jag ska ge mig tusan på att komma på vad jag har gjort annorluna jämfört med tidigare.
Tre roliga saker:
1. Jag, Elina och Maria köpte mat på LaiThai idag och åt till lunch ute i solskenet = hög sommarfaktor.
2. På eftermiddagen såg vi på Vara estetprograms slutproduktion, och jag satt bredvid Elina = hög skrattfaktor.
3. Sista träningen idag inför SM-slutspelet i helgen. Och den gick bra!

En superkalaskul sak:

1. Jag fick värsta snilleblixten idag när vi var på väg till bussen från Katedral!!!!!!! Vet ni, mina kära vänner, hur vi ska lösa bristen på ställe att förfesta, bristen på sittplats i bussen hem / sovplats i Skara när Kullenfestivalen äger rum? VI SKA TÄLTA!!!!! Så jävla bra tycker jag att det är hahaha :D Jag blev skitglad när jag kom på det - det är liksom så genialiskt men samtidigt så himla självklart! Nu måste vi bara hitta någon bra gräsplätt på lagom avstånd från Katedral (där festivalen är), och så kan vi grilla, förfesta och sova där! Jag har dessutom fixat bodyguards (nåja, de är så gott som fixade iaf!), och så har jag kommit på ett namn till vårt camp: The One And Only! Hahahahahah *skrattar högt* Så, vad sägs? :D

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

HAHAHA! härlig idé ;D

2009-05-03 @ 17:12:22
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: erik

kommer rösta på er i finalen tror jag.

2010-03-05 @ 16:33:55
skrivet av: Anonym

Säger ba en grej! Elina.. 0760559654!! im inlööv

2010-04-06 @ 01:32:00

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0