Tabelläsarns töser

Bodil och Cecilia är tämligen trötta efter att mellan 15.30 och två timmar framåt ha skrvit prov i idrottsteori. Bodil hade ätit precis innan, men det hade inte hennes stackars vän vilket resulterade i en jäääkligt hungrig Cecilia, och en åtminstone ganska hungrig Bodil. Efter att ha lyckats kolla fel i busstidtabellen varsin gång traskade de två vännerna ner mot Skara centrum. Väl där blev det en liten tur in till Munken, och som alltid när man handlar hungrig blir det dyrt.. Men gott!
Inne på MoP beslagtog flickorna ett bord och började äta. Cecilias måltid bestod av en ciabatta, två små kycklingspett med chilli- respektive sojasmak, en liten burk med pastasallad med salami samt en halv mini-melon som efterrätt! I vanlig ordning tog det nästan exakt en timme från det att de lämnade Katedral tills dess att de började göra det de faktiskt kommit till MoP för att göra - nämligen repa denna dag. I helgen är det nämligen dags för två små-gig.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: bodil

haha, så fula är vixD

2009-04-22 @ 17:11:22
skrivet av: Cecilia

Ah fy tusan haha :P

2009-04-22 @ 20:35:44
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: julia

Jo mitt geografiprov på fredag är också ganska viktigt, men om det är okej kan vi ju säga att vi ses på fredag och kanske på måndag eller något? Jag hatar att ställa in men det blir så stressigt.. Jag saknar dig massor sötnos!

2009-04-22 @ 21:05:08
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0