Tagga!

Det gick ganska bra i kyrkan idag. Vi tabbade oss endel, men det gick helt okej. Det värsta var dock att synten inte hade någon pedal samt att gitarren jag fick låna stämde om sig hela tiden. Ja, förresten: låna. Jag mitt jäkla pucko hade ju glömt min egen på bussen! :P Årets smartaste. Tack o lov har jag den i säkert förvar här hemma nu :) Det har hur som helst varit en trevlig dag med bästa tjejerna! Vi åt lunch på Rocos och sedan repade vi lite på MoP. Så har det ju dessutom varit varmt också - det var banne mig varmare ute än i kyrkan!

Er gillar jag minsann! :)
Nu är det dags att samla nya krafter för kommande vecka! Franska nationella, lite rep inför Ted Gärdestads-stipendie-finalen, dansövning, en liten spelning på ett kalas, och en hel del träning med volleybollen (sm-slutspel till helgen) är vad som väntar. Dags att börja tagga med andra ord!


♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Jessica

nu för du bannemig komma o sjunga o spela för oss tjejer snart!!! ;)

2009-04-27 @ 19:06:58
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0