Simon says

För tillfället sitter jag o lyssnar på Lalehs helsköna Simon Says. Fast jag gillar inte de lugnare delarna särskilt bra, men resten är verkligen kanon. Så sommar!
     Idag efter skolan hade vi i vår sånggrupp dans med Kajsa. Riktigt kul! :) Just nu håller vi på o dansar i högklackat och med koreografi man skulle kunna använda samtidigt som man sjunger. Bra öving för koordinationen vill jag lova! Efter det drog jag och Bodil ner till MoP för att öva lite inför vår spelning på lördag. Det blir banne mig bra, vi har en riktigt stark repertoar! Efter att Bodil gått till bussen satt jag kvar själv i cafét typ 50 minuter o pluggade. Några högskoleelever (=MLP:are) kom in, och följande scen utspelade sig:

MLP:are: Jaså, sitter du här själv?
Jag: Ja, min kära vän lämnade mig för sin buss! Men jag passar på att plugga lite.
MLP:are: Smart. Det är ju bra att göra det här, för hemma finns det ju så mycket annat att göra.
Jag: Ja, fast det gör det väl iofs här med men.. Men här finns det ingen som stör en!

Haha, fatta att de missuppfattade det eller? Känns inte det som lite typiskt mig? Alltid uttrycka sig så att det blir så fel :P Tack o lov förstod de att jag inte menade som det lät, men ändå - det var en sjukt kul situation. En liten MoP-tvåa som katar upp sig mot några trevliga MLP:are liksom! Haha.

Lägger in en bild på mig och Elina, bara för att hon och jag är knäppa - särskilt tsm haha:D Me like ya, my friend! Stackars de som umgås med oss (nämner inga namn), det kan inte alltid va så lätt hahaha<3

Annars idag har jag ätit en riktig festmåltid med Bodil igen. Dock åt vi inte riktigt lika mycket haha:D Men det var nice! Johanna hakade också på idag, men hon åt ingenting :P Sen när jag kom hem höll pappa på o grilla, så då fick jag käka igen. Med andra ord är Cecilia Kallin himla mätt denna kväll!
     Kom förresten på två saker till som hänt idag:
1. Vi såg på esteternas dansföreställning One Dollar Bill. Bra, och kul att se på dans tycker jag :)
2. Kullenaffischerna har satts upp, och gissa vem som är årets huvudartist? Lasse Lindh! Han är ju bra :) Åtminstine tyckte jag det förut, men jag tror allt att det faller mig i smaken än. Så fredagen den 15 maj är det Skara för hela slanten som gäller!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

du och jag cissi:D stördoon!;P haha^^

2009-04-24 @ 18:52:04
skrivet av: Cecilia

alltid vi haha ;) men jag gillar't!

2009-04-24 @ 23:26:21
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Johanna

Jo, ni är allt lite knäppa, du och elina ;) haha.

hade MLP-aren du pratade med ett namn som börjar på A kanske? :P

sen tänkte jag vara lite snoffsig och rätta dej lite - one dollar bill heter dansföreställningen :) inte miilion dollar bill :P

puss honey <3

2009-04-25 @ 00:36:47
skrivet av: Cecilia

jaha det kanske den gjorde! bra att du sa det, då ändrar jag det :) puss babe!

2009-04-26 @ 00:37:40
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0