1 av 6500000000 (dags att inse detta, Cecilia!)

För tillfället sitter jag och lyssnar på Lina Hansson på myspace. Första låten är sjukt bra! Jag har fått förfrågan om jag kan köra när hon kommer o spelar i Skara nästa fredag. Ska väl kunna ordnas antar jag :)
     Igår var det grillkväll hos allas vår fina Ida! Himla mysigt och trevligt :) En annan rolig sak är att jag antagligen äntligen ska få min efterlängtade bärbara Mac-dator :D Vi som går på MoP får köpa billigare och så får vi med Logic Studio samt iWork liksom på köpet. Sjukt bra! Jag hoppas att mitt namn står på beställningslistan innan nästa månad.. Då kan jag jobba med all musik hemma sen :)
  
Idag när jag cyklade hem från stan lyckades jag förresten igen. Med vaddå?, undrar ni säkert nu, och ja.. med sånt som endast jag kan lyckas med! Vädret var sjukt fint, så jag var glad som alltid när solen skiner. När jag nästan var hemma började This Is The Year med Marit Bergman.. Jag är, som jag berättat förut, himla svag för den låten, så jag började sjunga med i melodin och släppte händerna från styret. (Nej, slutet blir inte så dramatiskt som ni antagligen just föreställde er - jag kan faktiskt cykla utan händer!) Samtidigt pekade jag upp mot himlen med händerna när det kom någon särskilt härlig fras. Efter ett tag ställde jag mig upp och lät håret flyga i vinden medan jag sjöng ut i det folktomma landskapet. Det var så härligt - ända tills jag såg att en man med värsta stora hunden var typ 40 meter ifrån mig och glodde som en idiot! Dock var det nog jag som var idioten i det här fallet... :P Jag fattar inte varför jag alltid lyckas bete mig som att jag tror att jag bor helt ensam på planeten jorden?


♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: elin

Hahahha! du e ju för skön. :D Det är lätt att tro att man alltid är ensam när man bor ute på landet. :P

Johan Skoglund ska jag gå med. Björns son. höhö.

Ska vi göra iordning oss ihop? Jag provade en klänning hos Julia igår, som jag ska ha. wiiiii :D

2009-04-18 @ 18:23:27
URL: http://queeneileen.blogg.se/
skrivet av: Bodildil

asså, vilken låt är det:P vilken ska jag lära mig:P?

2009-04-20 @ 16:56:44

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0