En fullproppad fredag

Imorses vaknade jag efter en ganska hemsk natt! Jag hade frusit, vridit o vänt mig typ 1000 ggr och så hade jag drömt mardröm!!! Det var krig, och det kom ett stridsflygplan och flög in i mitt rum! Som tur var så var hela familjen ute på promenad i trädgården, så alla klarade sig - men mitt rum! Dessutom ringde väckarklockan lite för tidigt också (i verkligheten), och då blir man ju bara ännu mer förbannad!
     Så snart jag kom till MoP var det dags att skriva prov i steglära (gehörs- och musiklära B), och det gick banne mig riktigt bra. Senare, efter skolan, övade jag och mina snyggingar lite inför söndag. Vi ska sjunga i Stenum kyrka då nämligen :) Bussen hoppade jag på vid 15.02, men då var det Skövde som stod på schemat för min del. Jag traskade hem till Erik (han hade förresten supersnyggt hemma hos sig) för att lägga sång på Song For No One. Så snart har vi en studioversion på den - äntligen! :)
     När jag var på väg till tåget gick jag förresten förbi Cams modehus. I skyltfönstret visades en jättejättejättefin ljusrosa balklänning!<3 Lagom kort/lång, perfekt rosa, lite pärlor högst upp och åååååh vad fin den var! Jag blev helt kär i den! Fast jag vet inte om den är för fin för att ha den 23 maj, men jag måste banne mig prova den :D Hoppas bara att jag får på mig den, för den såg kanske lite liten ut.

Bild från en annan mysig grillkväll som ägde rum kl 04 på morgonen utanför en liten sjöbod i Norra hamnen i Lysekil! Haha, minnen <3

Väl i Falköping gick jag hem till Malin (jag var först, mohaha!) där det en halvtimme senare började droppa in diverse helsköna bruds. Himla trevlig fest, som innehöll allt man behöver: vänner, bra väder, grill och en full värdinna haha. När jag och Tina skulle dra oss hemåt efter några trevliga timmar kom det en svart katt gående på trottoaren. Jävlarrrr vilken fart det blev på oss när vi fick syn på den!! Vi blev skitskrajja och sprang för livet typ, hahaha! Och samtidigt garvade jag så att jag höll på att dö! Det blev ju knappast bättre av att fröken Ragnarsson skrek lite halvt panikslaget med världens vackraste dialekt: "Jag hatar katter!!!" Hahahaha, fan vad jag garvade. Tina är för skön hon.


♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Tina

har aldrig gillat katter, kommer aldrig gilla katter! jävla fanskap rent ut sagt!

2009-04-26 @ 02:19:48
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0