Kärlek

Grillkvällen i torsdags var inget undantag; Tina passade i vanlig ordning på att underhålla lite med fakta baserade på egna erfarenheter - i detta fall x antal resor till Ängelholm...
     Malin berättade någonting om Östersund, och man förstod på berättelsen att denna stad ligger i norra Sverige.
Tina *vet alltid bäst^^*: Men hallå! Öresund ligger ju typ nere i Skåne!
Malin: Neeeej, Tina - Östersund ligger typ vid Boden nästan. Högt upp iaf.
Tina: Jaha, men varför har de ett tåg där nere som heter Östersundståget isf?
*Malin kollade på mig med en sk Malin- blick (en riktig "vad-fan-tänker-idioten-med-blick", för er som inte vet haha*
Tina *efter en kort stunds funderande*: Eller just det! Öresundståget heter det ju! :D
Hahahaha, jag älskar dig min roliga vän <3

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Tina

haha ibland blir det lite fel i mitt lilla blpna huvud förstår du, fröken kallin ;)

2009-04-19 @ 14:49:29
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
skrivet av: Jessica

HAHAHAHA, tina säger jag bara!!

2009-04-19 @ 15:41:59
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0