Den senaste tiden

När jag var i Lysekil blev det en liten båttur med nära och kära :) Alltid lika härligt!
Vi åkte till Grundsund och åt en riktig "västkust-lunch" på Pelles rökeri.
Sista dagen passade jag på att gatumusicera en timme innan vi åkte hem till Falköping, och det gick som smort!
Jag och Ragnar åkte till Göteborg över dagen :) Fast vi var lite sega, så vi var inte där förrän 17 på eftermiddagen haha. Väl där köpte vi chailatte, sen blev det att kika lite i affärer, och när vi sedan var hungriga tog vi oss till en liten grekisk restaurang på Olivedalsgatan. Eftersom vi hade gott om tid gick vi tillbaka till centralen, och det var en himla mysig promenad med bra väder och allt!
Jag och tjejerna kollade på allsången i Skara efter lite jobb i studion. Kan man ha det bättre än då, när man sitter där med härliga vänner, lite musik, en ciabatta från Munken med Bregott på och en liten kladdkaka? Sen så ska vi ju inte glämma chokladkexen vi delade på ;) Vi är oss lika, och jag gillar't! <3
     Efter allsången blev det utomhusbio med Ragnar. Skitmysigt! Det kändes som att hela Skara samlat sig framför Djäknescenen denna stjärnklara kväll för att se denna blivande klassiker :) Seriöst, filmen är totalt urgrym.
Jag och Ragnar hängde idag igen, och jag fick prova på att åka longboard! Väldigt likt snowboard, så det var ju faktiskt inga större problem ;) Innan jag åkte hem till Falköping hann jag med en kort pratstund med Ilias (fransmannen), och nu sitter jag här och ska upp om sex timmar för att åka till Falkenberg och hälsa på Michelle! Det lär bli en jäkligt härlig helg, för alla vi powerpuffpinglor ska dit ;) Ha det bra allesammans!
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0