En hustru, en man och två matkonstnärer!

Idag har jag haft arrangering och komposition för första gången. Bra kurs känns det som. Singer/songwriter-inriktningen kommer nog passa mig bra, även om det känns som att man kommer få lite stresspanik ibland. Men man lär ju sig!
     Jag och min kära lillasyster åkte hem tillsammans på bussen idag, och väl i Falköping handlade vi mat. Det är nämligen mammas och pappas bröllopsdag idag, och det är hela tjugo år sedan de gifte sig! Så jag och Mitch ska laga en fin middag till dem som ska stå klar på bordet kl 20 ikväll. Det är bara att börja jobba med andra ord ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: amy

hoppas att det gick bra nu :)

2009-08-26 @ 22:13:12
URL: http://missredmo.blogg.se/
skrivet av: Michelle

och det avr jobbigt! x) men gott, höhö^^

2009-08-27 @ 12:10:26
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0